woensdag 23 april 2008

Het resultaat.

















©Els

18 opmerkingen:

mieke zei

En welke is van jou???????

Anoniem zei

Wat mooi Els !!!!
Ik heb je log van gisteren ook even bekeken ...wat een leuke manier van potten/voorwerpen bakken !!
Mooie dingen maken jullie ....Prachtig.....
Een fijne woensdag
Groeten Sophia

Anoniem zei

Wat een ontzettend mooi resultaat zeg!!!
Wat zijn jullie allemaal creatief zeg!
Het ene is nog mooier dan het andere. Knap hoor.
Maar ik ben, net als Mieke, ook benieuwd, welke nu van jou is.
Groetjes, Ria.

Anoniem zei

Dat is ook mijn eerste vraag ... welke is de jouwe? Vind 't mooi aardenwerk, vooral dat craqelee-effect is heel mooi, geeft er een antieke uitstraling aan. Ze zijn allemaal even mooi ... lichte voorkeur voor de schildpad (nu hoop ik maar dat dat de jouwe is :))

Anoniem zei

Meis wat leuk en ik wil ook weten welke van jou is hoor.
Maar wat een gezellige boel zeg, en al die leuke dingen die er gemaakt zijn toppie..

Groetjes Coby

Anoniem zei

Wat leuk om te doen! En de resultaten zijn erg mooi geworden- zie een heleboel 'hebbedingen'...;-)))

Anoniem zei

wat mooie voorwerpen komen onder dat schuursponsje vandaan. Vooral de kommen vind ik erg mooi. Het was ook heel gezellig, aan je vorige logje te zien.

Anoniem zei

Zo!!!!
Het resultaat mag er zijn, echt prachtige voorwerpen.
Leuk en spannend lijkt me dat stoken!

Anoniem zei

ziet er mooi zwart uit ...;)
zitten wel wat leuke dingen bij ..
welke was nu van jou ??
(vraagt iedereen hoor ;))

Anoniem zei

heel mooi zeg!!!!
vooral die bollen en die eend/vogel!!!
en ook die kleuren zijn echt heel mooi!!!!
en was het nog leuk werk ook????
groetjes pauline

Anoniem zei

Ik heb eerst even de lessen gevolgd van gisteren.
Zo, ik ben nu bij de les.
Wauwww wat hebben jullie hier mooie dingen gemaakt.
Ik had dit nog nooit op deze manier gezien,
maar die vlam in de pan, lijkt me doodeng.
Is die vogel van jou? of laat je morgen zien wat je hebt gemaakt?
Maar ik vindt alles wel mooi.
GEWELDIG!!!!!!!

Anoniem zei

Het zijn stuk voor stuk kunstwerkjes en aan je vorige log te zien toch nog een heel werk.
Bep

Anoniem zei

Oef, wat geweldig! Waar kan ik bestellen, ben gek op keramiek! Die ballen, super!

Anoniem zei

De brandende vraag van iedereen dus :) Wat is van jou
Ik vind er heel mooie dingen tussen zitten

Els zei

Bij de het eerste blogje zie je de foto waar ik bezig ben met het beeldje van de hond kat. hij staat ergens tussen de werkstukken op de tafel met een klein wit poesje.

Anoniem zei

al de stukken zijn meesterwerken, els!

mijn ogen maken hier overuren!

wat prachtig!
ik ben gek van de kleuren!!

proficiat aan alle kunstenaressen!!!

Anoniem zei

Het moet echt boeiend zijn om zoiets te leren!!! Groetjes,

Chris zei

Mooie dingen staan er tussen Els!
Maar doe je me een plezier?
Maak je nog een foto van dat wat jij gemaakt hebt? Ik kan het namelijk nergens vinden!