maandag 14 april 2008

Even geen tijd.

Ja, het is bijna zover.
Wat een drukte en wat een geregel is dat zeg. Die 2 gaan dus in "stilte"trouwen, maar daar merken we weinig van. Dit moet nog geregeld en dat moet nog gedaan. Nee even rustig op mijn gemak een boekje lezen is er al dagen niet meer bij.

De bloemen stromen binnen. Wij mogen ze hier in huis laten staan,ons huis lijkt nu op een bloemenwinkel. Heel leuk hoor.
Ja en een post dat die 2 krijgen, echt van uit de hele wereld. Elke dag komt de postbode met weer een zak vol kaarten en brieven. We zijn 6 uur per dag bezig om de post uit te zoeken en te beantwoorden.

Jullie begrijpen natuurlijk wel dat ik nu effe geen tijd heb voor andere dingen. Daarom zeg ik maar tot donderdag avond, of vrijdag morgen. Hopelijk lukken de foto s en die zal ik hier dan zo snel mogelijk plaatsen.

©Els

19 opmerkingen:

Anoniem zei

En straks komen er nakomelingen en dat schijnen nòg grotere feesten te zijn....maak je borst maar nat ;-))))

Anoniem zei

Doe je wel een beetje rustig aan? Voor je't weet ben je overwerkt en zit je met de gebakken peren of bananen.

Anoniem zei

Leuk toch geniet er maar van samen met de bruid en bruidegom!

Liefs van Sary en de bengels

Anoniem zei

Els, hou je wel een beetje energie over voor de grote dag?
Proficiat met die 2 en een fijne dag gewenst.
Groetjes Truus

Anoniem zei

Nou maak ert maar een hele mooie dag van hoor,en veel gelukg voor het bruidspaar...

Anoniem zei

da's een mooi feest wil ik wedden,

ik wens jullie allemaal veel plezier en doe maar kalmpies aan hé,
wij wachten..
groetjes
klaproos

curieuzeneuzemosterdpot zei

dit zijn inderdaad drukke tijden voor jou, els!

ik hoop dat alles perfekt verloopt en het verliefde paar de mooiste trouwdag mag hebben!

let op dat de geheime locatie per ongeluk niet gemaaid wordt! ;-)))

ik kijk vol belangstelling uit naar het huwelijksfeestlog! :-))))

Anoniem zei

'k Ben heel benieuwd hoe de dag zal gaan verlopen!
Er heerst griep onder mijn kabouters, dus ik weet niet of ze hun felicitaties op tijd kunnen overbrengen. Het houdt de gemoederen hier wel bezig...

mieke zei

Jaaaa, het is bijna zover.
DE grote dag komt nader.
Doe rustig aan hoor en laat die twee ook iets doen.
Jij hoeft echt niet alles alleen te regelen.

Anoniem zei

Tja, die kabouterfeesten zijn berucht. Wees gewaarschuwd! Wat nou stil!

Anoniem zei

Hallo Sil und Jacob!
Ja,Nun dauerd es nicht mehr lange bis da grosse Fest beginnt!
Wir freuen uns sehr für Euch und hoffen das es ein super Fest wird!
Ich sollEuch die besten Wünsche übermitteln von Maximilian und Floris!
Grüsse von hier Heinrich!

Anoniem zei

Jullie zijn er maar druk mee, maar wel hartverwarmend al die reacties uit kabouter land natuurlijk :)

Anoniem zei

LEUK! LEUK! LEUK! LEUK! LEUK! enz...
Heerlijk zo'n trouwpartij, en ik hoop dat ze héél lang én gelukkig sàmen leven zullen. En jij? Tja, de rompslomp neem je er maar even bij. En ik heb zo'n donkerbruin vermoeden: met plezier!
*wink, big smile*

Tiny zei

Ik zit toch al redelijk in de buurt....:-)
Dichter als alle andere webbies, mag ik het ook niet weten, waar het is....wil ook wel foto's maken.
Ik zal wel weer niet uitgenodigd worden :-))
Nou maak er maar een gezellig feest van dan...
groetjes;-)

Anoniem zei

op donderdag ????
zal Storm even waarschuwen ,dat hij de vlag wel goed op gaat hangen dan ...is nogal een chaoot ;))

Anoniem zei

Fijne dag gewenst Els.
Het ene na het andere feestje heb je eerst Justin en nu een bruiloft ;-)
Groetjes Tinie

Anoniem zei

Tja Els.....nog maar even
volhouden dan! Zit niks anders op of je moet hulp inschakelen.
Ik ben heel goed in post openen....moek je een dag komen helpen?

Heel veel sterkte de komende dagen maar probeer er ook een beetje van te genieten!

Groetjes,
beuzeblaadje

Anoniem zei

Namens een stuk of 15 kabouters een hele fijne dag toegewenst en heel veel gelukkige kabouterjaren samen.
Bep

Anoniem zei

Ik wens jullie een hele fijne dag toe! Ik ben bijna 2 jaar geleden in Mondo Verde getrouwd, het was een heerlijke dag. Heel veel plezier! Natje xxx