woensdag 25 juni 2008

Bedankt.

Allemaal hartelijk bedankt voor de felicitaties.
Het klopt hoor vandaag ben ik 53 jaar geworden, maar ik zou het zelf haast vergeten want
we zijn vandaag namelijk een dagje naar Borkum geweest en waren pas om een uurtje of 10 weer thuis vanavond. Vandaar ook dat de reacties zo laat door mij op het log geplaatst zijn. De foto s zijn binnenkort te zien.
Nog 1 ding wat leuk is om te weten, vandaag over presies een half jaar is het eerste kerstdag, daarom roep ik altijd dat ik een half kerstkindje ben.
©Els

8 opmerkingen:

Anoniem zei

haha zo kan je het ook bekijken, half kerstkindje :)
ben erg benieuwd naar je fotos van gisteren

Anoniem zei

Laat de tijd svp niet zo hard gaan, het gaat al zo vlug....
Ik ben al bejaard, maar dan word ik echt oud hahahaha...

Anoniem zei

Te laat...:-((( maar toch nog gefeliciteerd, half kerstkindje..;-)))

Anoniem zei

Ik ben op de tweede kerstdag geboren, dus een nakomertje

Anoniem zei

van harte gefeliciteerd met je verjaardag, els!
ik hinkel een beetje achterop maar mijn wensen zijn daarom niet minder gemeend!

nog heel veel jaren van geluk, liefde en gezondheid!

Anoniem zei

Halve kerstkindjes zijn schijnheilig heb ik horen zegge.
Ik zeg....ik heb het van horen zeggen hè....
Van harte gefeliciteert Els.

gr. van Mus

Anoniem zei

Els, ik ben een beetje te laat maar nog Gefeliciteerd Meid!!!!!!
Beter laat dan nooit hihihihihihi.
En geniet er heerlijk van, maar is de koffie daar zo heet dat je het moet blussen met water *lol*
SUPER!!!!!!! Kiek.

Anoniem zei

Dan zijn we ongeveer een maand van dezelfde leeftijd. Volgende maand loop ik weer een getal op je vooruit :-)

Nog gefeliciteerd!