donderdag 26 juni 2008

Borkum. deel 1

Eemshaven 25 juni 's morgens om 7.15. Ik zelf vindt de windmolens verschrikkelijk. Ja ik weet dat het belangrijk is, maar ik noem het altijd horizon vervuiling.


We zijn om 5.30 vertrokken van huis en ondanks dat er onderweg overal en nergens omleidingen waren hebben we de boot gelukkig wel gehaald.
Om ongeveer 8.30 kwamen we op Borkum aan.
Met een bus zijn we van de boot naar het dorp gebracht.
Daar zijn we gelijk achter de koffie gedoken en omdat de koffie er nogal heet was, gaan we zaterdag of zondag verder het eiland verkennen.
Tot dan.

©Els

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Hete koffie, tja...da's ook een reden om nog eens terug te gaan. (hihihi)

Anoniem zei

Ben benieuwd wat jullie allemaal gedaan en gezien hebben

Anoniem zei

kijk dat zijn dingen te doen op een verjaardag!
fijn zo'n dagje weg
liefs hartje

Anoniem zei

Tja..mijn verjaardag verloopt meestal heel anders...druk ..druk..druk!
Maar dit is eigenlijk nog niet zo'n gek idee
Maar ik ben pas in oktober jarig dus dan is het weer alweer een stuk minder mooi.
Ik kijk uit naar de foto's van het eiland zelf, dus flink blazen in je koffie dan kun je die snel drinken.

groetjes Marrie

Anoniem zei

Die koffie moet inderdaad dan wel erg heet zijn geweest.
En dat is zeker erg duur!
Rit naar de boot (brandstof)
Overtocht.
Rit met het busje naar het dorp.
Koffie (waarschijnlijk ook gebak)
Terug met de bus naar de boot.
Overtocht
Van de boot naar huis (brandstof)

Ik kan me voorstellen dat je niemand op je verjaardag hebt uitgenodigd want wie een beetje kan
rekenen weet dat dit uitje een maandsalaris heeft gekost.

En dan gaan jullie dit weekeinde weer!
Waar doen jullie dat van?
STAATSLOTERIJ??

Anoniem zei

Heerlijk zo je verjaardag vieren saampjes gezellig weg. En je gaat vast en zeker terug omdat daar in Borkum prachtige foto's te fliepsen zijn. De windmolens denken we even weg en wat daarna komt is heel erruggggggg mooi.
Bep

mieke zei

Hahahahaha die Oldtimer wat is die man nieuwschierig he?
Ik ben het helemaal met je eens hoor, die windmolens zijn de pest in de natuur, mmar ja het zal wel zo horen.
Egbert zit daar echt wel aan een lekker bakkie zeg.
Geen roomsoes erbij?
Nee dat ging natuurlijk niet als je vandaag suiker moest prikken-))))

Anoniem zei

Dat komt me heel bekend voor, ik ga ook regelmatig naar Borkum. Wat een vroege boot hebben jullie genomen! De duitse koffie vind ik niet lekker, dus geef mij maar een tasse thee.

Anoniem zei

mooi uitje ...geen kerstboompie te zien ...scheelt wel hé zo'n half jaartje ;))
OT: dat plezier zondag zit wel goed ...nu het weer nog ;)))

Chris zei

Waarom wachten tot zaterdag of zondag? We hebben nu pas vrijdag...dus kom op met je fotos!!!

Anoniem zei

je hebt er een extra lange feestdag van gemaakt!

ik kijk vol verlangen uit naar het vervolg, maar eerst ..

een kopje samen met de feestvierders!

*proost* :-))

Anoniem zei

Ziet mij er een prachtig tripje uit! Ik hoop dat het weer méé zal blijven vallen en jullie er iets onvergetelijks van zullen maken!!!

Anoniem zei

Zo jij heb het gezellig gevierd hoor, ziet er leuk uit daar, fijn weekend..

Anoniem zei

Horizonvervuiling? Ik vind zo'n windpark prachtig en al helemaal bij ons landschap horen.

Leuke verjaardagsuit!