woensdag 11 juni 2008

Ik dacht al waar is Truusje toch.

©Els

12 opmerkingen:

Anoniem zei

truusje had zich verstopt.

Anoniem zei

Ahhhhhh....Truusje heeft kindertjes ....tja en die moeten uitgebroed worden ....
Mooi dat ze dr kindertjes komt laten zien ....
Dan hoop ik maar dat ze op mogen groeien ....
Fijne dag voor jou ....groeten Sophia

Anoniem zei

Ze was kindjes krijgen :):):)

mieke zei

Wat heb jij toch met Truus?
Dit is geloof ik al het derde dier dat bij jouw Truus heet-)))))))

Anoniem zei

Ach wat een lieve foto, dus dat is Truusje gezellig hoor :-))

Anoniem zei

Het lijkt wel een siameese tweeling :-)

Anoniem zei

Maar Truus was gewoon thuus...:-))))

Anoniem zei

Truus houd niet zo van drukte en heeft er geen belangstelling voor om door iedereen te worden bekeken.
Een klein stukje van het eendenkopje is voldoende en daar laat ze het bij.

Anoniem zei

ohhhh .. truusje was minitruusje kopen??

Anoniem zei

kijk daar hebbie Truus,
ze komt met kindertjes thuus.
ze beviel van twee siamezen
omdat ze heeft zitten te kezen.
Truus moet de rest van `t seizoen aan de pil.
anders gaat ze nog vaker van bil.


"tjonge Mus...is dit nu nodig......
ik bedoel...kan `t nie wat beschaafder."

Chris zei

Ik ken ook een Truus! Maar dat is een zeurtante!
Geloof je me niet? Hm, vraag maar aan Beuzeblaadje!

Chris zei

En aan Ria van Variatie-Weblog!