zaterdag 7 juni 2008

Dreamnight at the zoo. 6-6-2008

©Els

Gisteravond was het weer zover. Dreamnight at the zoo, de avond voor het chronisch zieke en gehandicapte kind en voor kinderen met een levensbedreigende ziekte. Als je er nog nooit van gehoord hebt hoef je maar 1 ding te zeggen....... Gelukkig niet.

Om de diashow te zien hoef je alleen maar op het pijltje hierboven te klikken en om meer over de Dreamnight te weten te komen mag je hier even klikken.

Nog even voor de mensen met wie ik afgesproken heb dat ze de foto s van dit blog mochten halen. Willen jullie mij een mailtje sturen en mij vertellen om welke foto s het gaat, dan kan ik de foto s opsturen.

14 opmerkingen:

Anoniem zei

helemaal geweldig!!!! heb ook een aantal x geholpen...echt leuk om te zien dat al die kinderen, ouders, zusjes, broertjes zo kunnen genieten. leuke foto show!!!
esther

Anoniem zei

aaah ik zag bouke!!!!!

hahaha

esther

mieke zei

Zeker weten dat je heel erg dankbaar kan zijn als je kinderen gezond zijn.
Maar het is soms best wel goed als je er met je neus op gedrukt word.
Het is allemaal zo vanzelfsprekend he.

Anoniem zei

Prachtig initiatief!
Volgens mij heeft een ieder een fijne avond gehad. Je hebt het ook erg mooi in beeld gebracht.
Prettige zondag nog,
TruusW

Anoniem zei

Wat heb je dit mooi gedaan Els! Geweldig.
Fijn, dat dit voor deze groep kinderen georganiseerd kan worden! Ik had nog nooit van deze stichting gehoord en ik ben blij dat jij hier aandacht aan schenkt.

Anoniem zei

Ik vind het een geweldig initiatief
Echt super!
Heerlijk om die gezinnen eens een onbezorgd avondje uit te geven.

Anoniem zei

dag els...
ik wil wel met je mee gaan dromen,

mooiom te zien... dank je wel
groetjes
klaproos

Anoniem zei

Ontzettend leuk Els om zoiets voor deze gezinnen te organiseren.
Mooi verslag heb je er van gemaakt.
Als je die kinderen ziet genieten, dan geniet je zelf ook mee, hè?
Fijne avond nog.
Groetjes, Ria.

Anoniem zei

Wat een bonte bedrijvigheid en pret Els! Geweldig wat een initiatief en dat zonder grote geldschieters? Super om al die blije snuutjes te zien, ik had hier nog nooit van gehoord!

Groetjes,
beuzeblaadje

Anoniem zei

wat een geweldig initiatief !!
mooie diashow .....
jammer dat het nodig is ...

Anoniem zei

dat is nog een een geweldig idee zeg.

Anoniem zei

Mooi filmpje heb je er van gemaakt. Wat doen jullie hier goed werk mee, het zal hard werken zijn geweest. Het geeft voldoening als je deze kinderen ziet genieten.
Bep

Anoniem zei

Het filmpje geeft een goed overzicht van het belang van dit gebeuren.

Anoniem zei

zag ik nou een sinaasappel boom bij de dierenarts?
die is me de laatste keer niet opgevallen
geweldig log ik ga de info nog even door
liefs yfke