dinsdag 3 juni 2008

Soep schildpad


©Els

12 opmerkingen:

mieke zei

Het is natuurlijk wel makkelijk als hij zijn soepgroente gelijk opeet.
Dat scheelt een hoop tijd als je de soep wil koken.

Anoniem zei

ik moest even goed kijken ....
mar ik laat die brave zelf zijn sla wel eten ... soep is me wat te machtig ;))

Anoniem zei

wauw els wat en prachtige foto!

Anoniem zei

Hahaha ... moest ff goed kijken hoe dit in elkaar zit ... leuke titel heb je erbij gevonden! En die slingert gewoon zo'n hele krop sla naar binnen?!

Anoniem zei

Doe mij maar mosterdsoep Els,
ik heb het niet zo op schilpadsoep!

Fijne dag,
beuzeblaadje

Anoniem zei

Hahaha...ik eens kijken, hoe zo'n schildpad werkelijk heet...blijkt de naam Soepschildpad nog te kloppen ook. Hoe komen ze nu toch op zo'n naam!!!! Die Nederlandse taal zit vol verrassingen, hè?
Het is er wel eentje die houdt van een groen blaadje, hihi...
Leuke foto, Els.
Gr. Ria.

Chris zei

Ik lust geen soep met dieren die nog leven.

Anoniem zei

Even schrok ik, schildpaddensoep?
Gelukkig maakt deze schildpad z'n eigen soep.

Anoniem zei

Mooie foto !
Volgens mij is het geen sla....maar Andijvie ! ...toch ?
Fijne dag ...Groetjes Sophia

Koen zei

Al goed dat ik eerst de titel las...
Dit is wel een prachtige foto zeg!!

Anoniem zei

OT: heerlijk hé ....ruikt me lekker buiten ;)))))

Anoniem zei

aparte foto zeg!
ook ik moest 2 keer kijken!
mooi hoor!