woensdag 18 juni 2008

Doorgaan met oefenen.

Freddy
René
Op mijn werk kom ik heel veel mensen tegen. Heel veel verschillende mensen.
Soms kom ik mensen tegen waar ik zo graag aan zou willen vragen of ik een foto van ze zou mogen maken. Gewoon omdat ze een mooie of aparte "kop"hebben, of gewoon anders zijn dan anderen. Maar ja, daar heb ik het lef nog niet voor.
Gelukkig mag ik soms oefenen op mijn collega's. Zo hebben we daar Freddy. Freddy is een ex colega maar die kwam ik op de dreamnight at the zoo weer tegen. Hij kwam gewoon even helpen.
René werkt in de Yucatan, de overdekte speeltuin. O nee ik zeg het verkeerd, het overdekte speelparadijs. René is piraat bij kinderfeestjes.

©Els

19 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie foto,s Els!!
Wat aardig dat hij toch nog kwam helpen, het is ook de moeite waard he.
Liefs van Sary en de bengels

Anoniem zei

Dat zijn hele mooie koppen om portretfotografie op te oefenen en
het lukt jou wel heel erg goed.

Chris zei

Ik vind de foto's mooi hoor, de knullen zelf knap. Maar daar gaat het niet om bij de mens. Het gaat erom hoe hij/zij is en over komt.
Ik zelf ga meer voor "rijpe" gezichten waar de tand des tijds diepe gleuven in gevreten heeft. Maar deze "charakterkoppen" zie steeds minder, vind ik.

Anoniem zei

Vooral het bovenste portret is mooi! Karakter!

Anoniem zei

Daar heb ik ook last van, vervelend he?! ;) Maar gelukkig zijn je (ex)collega's fotogeniek genoeg, heel leuke portretten en een goede keuze voor zwart/wit. Vind ik altijd mooi bij portretfoto's.

Anoniem zei

Gewoon vragen joh! Jij maakt zulke mooie foto's,... dat kan niemand weigeren!

Anoniem zei

van deze piet piraat word je gelijk goedgezind!

voor jou was het a dreamnight, voor de kinderen is het vast elke dag a dream om te mogen spelen met zo'n piraat!

Anoniem zei

Een hele mooie foto hoor, daar zal die Freddy wel blij mee zijn...

Anoniem zei

mooie portretjes !!
dat zwart/wit doet et em ....
maakt het zachter , al die boeventronies ook ;))))))))))

Anoniem zei

Het zijn prachtige portretten geworden, Els.
Ik heb ook het lef niet hoor, maar de mooiste portretten krijg je, als de mensen het zelf niet in de gaten hebben, vind ik.
Daar komt ook wel een beetje geluk bij kijken.

Anoniem zei

Nou deze portretfoto's zijn goed gelukt!

Als je iemand vraagt denk ik dat ze wel model willen staan hoor.
Je neemt gewoon deze foto's mee om te laten zien dat je een topfotograaf bent.

Anoniem zei

Ik vind ze geweldig!

Anoniem zei

Je hebt er duidelijk feeling voor, portretfotografie.
Ik niet, ik zie dat niet in een gezicht.
Ik hou me het meest bij beestjes en bloemen, en landschappen.
Ik vind het juist storend, mensen op mijn foto's, maar ja, je kan niet alles hebben toch??

Groetjes Marrie

Anoniem zei

Prachtige kiekjes Els. Ik herken dat van als je iemand ziet en graag op de kiek wilt zetten.
Ik vraag het ook nooit, eigenlijk moet ik dat gewoon doen, maar ja.
Maar het liefst fotografeer ik kleine beestjes.
Groetjes Tinie

Anoniem zei

Goeie portret foto,s vooral de piraat heeft een prachtige kop om te fliepsen.
Bep

Anoniem zei

wat gaaf zeg els,
ze staan me erg aan die portretten ook omdat ze in zwart wit zijn,
magistraal mag ik wel zeggen,
je hebt het in de vingers om leuke foto's van hoofden te maken
doorgaan vóóral doorgaan:-))
groetjes
klaproos

Anoniem zei

Prachtige koppen!
Tekst is overbodig
De koppen spreken voor zich!

Anoniem zei

iks mis met deze koppen
hi hi
ja je kunt wat aapjes kijken bij jou

Anoniem zei

Goed gelukt Els en het is zo moeilijk...;-) Juist dat zwart/wit geeft iets extra's!