dinsdag 10 juni 2008

Steltkluut


©Els

14 opmerkingen:

mieke zei

Had hij daar een nestje of zo iets?
Een heel mooi gehouden stukje natuur.

Anoniem zei

Ik heb hem in de vergroting eens even goed bekeken Els.
Mooie vogel is dit.
Gr. Ria

Anoniem zei

Ik kan me niet herinneren dat ik die al eerder gezien heb. Wat een elegant vogeltje!

Anoniem zei

Wat een pràchtfoto is dit, Els! Die weerpiegeling maakt het imo àf!
Hoe slaag je er toch altijd weer in om dergelijke niet-alledaagse plaatjes te schieten?

Anoniem zei

wat een prachtfoto is dit,
vooral door het mooie licht en
de achtergrond. De stelten van de kluut zijn goed te zien. Het is een vogel op hoge poten.

Anoniem zei

Die heeft dus hele lange poten ? ...
Mooie foto !
Fijne dag vandaag
Groeten Sophia

Anoniem zei

Wauw Els, ik ben meer en meer onder de indruk van je foto kunsten! Je zou er iets mee moeten doen, exposeren, meedoen aan wedstrijd of zo.
Deze foto is heel sprookjesachtig, kan zo een prentenboek in.

Anoniem zei

Wat een sfeervolle foto! Gaaf hoor, Els.

Anoniem zei

Weer wat gekeerd, ik weet super weinig van vogels hoor..

Anoniem zei

ik begin spontaan te fluisteren .. (bang dat ie gaat weglopen?) ;-)))

wat een bijzonder beestje in een bijzonder decor!!!

Anoniem zei

das een mooie !! loopt die in een kas of in een voliere ??? de lis is er ook mooi bij en de lichtval is super !!

Anoniem zei

Mooie lichtval met een mooie weerkaatsing in het water.

Anoniem zei

Je hebt een mooie natuur foto gemaakt. Schijnt er een lamp op waardoor je die lichtval krijgt?.
Bep

Anoniem zei

Een foto om lang naar te blijven kijken!