dinsdag 3 juni 2008

Hoera mijn man is klusser !










©Els

24 opmerkingen:

Martine zei

Tot grote vreugde van de klein mannen en de poes!

Anoniem zei

Oooo....wat leuk Els !!! ...een klim huis op poten voor je kleinzoon!!!
Haha...wat zijn we toch druk met ze he ...Ook wij zijn vandaag op pad geweest voor iets voor de kleinzoons...maar dat zie je morgen wel bij mij
Dit huis vind ik Super hoor...ik zie dat het al is ingericht ...Wat fijn dat Opa klusser is !!
Groetjes Sophia

Anoniem zei

Mag je idd blij mee zijn met zo'n man (en opa). Handig zo'n klusser bij de deur. Een een pracht-boomhut heeft hij daar gemaakt!
Mooi weer door jou in beeld gebracht.
ps hoe gaat het met je macrolens?

Anoniem zei

Mooi is hij geworden he!!! Justin is helemaal blij. Opa kan niets meer fout bij hem doen. Opa is de allerliefste!!!

xx eefke

Anoniem zei

dat ziet er gaaf uit !!
wat zullen ze daar blij mee zijn en vooral plezier mee hebben ;))
zou die klussert nog meer in petto hebben ????
ziet er wel gedreven uit ;)))))))))))))

Anoniem zei

En de mijne heeft twee linkerhanden :( Wat zal Justin blij zijn met zo'n klussende opa, prachtige hut heeft ie gebouwd onder het toeziend oog van de opzichter :)

Anoniem zei

O geweldig zeg
Super zo'n klus opa
Dus jullie hebben nu een hutje in de tuin.

mieke zei

Wat issie mooi geworden Els!
Als kleine broer van mijn schoonmoeder, moet hij ook handig zijn he?
Zit toch in de familie?-)))))
Ga jij hem nog een kleurtje geven, of blijft hij zo?

Anoniem zei

Wat harstikke leuk een huisje voor je kleinkind..
Handige man heb je hoor, mijn complimenten voor dit kunstwerk..

Chris zei

Ha Els, nu heb je eindelijk je schuilhut om vogels te fotografen. Maar ik vind het niet leuk van jou dat je me probeert wijs te maken dat het een boomhut voor Justin is. Nee nee, Ik heb je door hoor!!!

Anoniem zei

Met recht roep jij "Hoera" en niet "Help"...;))
Want deze man kan klussen zeg!!!!
FANTASTISCH.
Justin mocht hem als eerste in gebruik nemen of was z'n kleine zus hem voor.
(Ik zie een paar teentjes boven z'n koppie)

Anoniem zei

wat mooi!!!! eef en ik hadden ook een huisje in de tuin, en een mooi bed gemaakt door paps.... hij is het nog niet verleerd!!!! ik kom snel even spelen, hahaha.

esther

Anoniem zei

Wauw! Dat is wel heel erg mooi geworden. Heerlijk om zo bij opa en oma te spelen. ;-)

Anoniem zei

Het gaat die man van jou heel wat beter af dan de mannen in het klusprogramma. Mooi speelhuis is het geworden.

Anoniem zei

Kan ie ook zo goed dansen? Oh, maar dat programma is niet meer :-)

Mooie hut, zal Justin blij mee zijn. Hij heeft een SuperOpa!

Anoniem zei

zeg ...Els....kan ik die vent van je even lenen????
ik zal er niet aankomen...dat beloof ik.

Anoniem zei

Zo..die man van jou heeft inderdaad geen 2 linker handen Els!
Een speelhut voor Justin of heb je er nog andere plannen mee?

Groetjes,
beuzeblaadje

Anoniem zei

Dat is net een soort boomhut die hij voor Justin gemaakt heeft, je hebt mooi stapje voor stapje vastgelegd hoe hij gemaakt werd. Justin is vast dolblij met z'n handige Opa hij komt nu zeker iedere vrije dag naar jullie toe als hij mag.
Dag Bep

Anoniem zei

zou
"hoera mijn opa is klusser!"
niet een betere tekst geweest zijn.....
petje af voor opa!!!
groet joek

Anoniem zei

dit heeft al niets met klusse te maken.
dit is al echt , kastelen bouwen.
en een pracht van een resultaat.
groetjes
ludo

Anoniem zei

ohhhhh oom-opa-meneer, mag ik ook een keertje in het huisje komen spelen? Wat een mooie zeg. Wij gaan eerst op vakantie, maar we komen snel weer een keertje hoor, want ik roep heel vaak dat ik tante Els zo lief vind!!!
Kusje, Maaike

Anoniem zei

Opa's zijn oude mensen die alles kunnen vertelde één van onze kleinkinderen een tijdje geleden.
Dat dit waar is maken deze foto's heel duidelijk.

Anoniem zei

Een van onze kleinkinderen vertelde een tijdje geleden dat Opa's oude mensen zijn die alles kunnen.
De foto's bewijzen dat ze gelijk had.

Anoniem zei

Ik wandel even over je log, kom ik dit tegen????
Geweldig!!!!!! wat is dit een mooi vakantiehuisje geworden,
nu nog een deurtje opa dan kan Justin hier een keertje kamperen.
Heerlijk zo’n mooie speelplekje.
SUPER!!!!!! opa.