zaterdag 28 juni 2008

Borkum 3






©Els

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat heerlijk daar zeg.
Prachtige foto's
Die van de vuurtoren is mooi!

Anoniem zei

Ik heb heel wat gemist de laatste week zie ik! Allereerst natuurlijk hieperdepiep hoera en nog vele gelukkige en gezonde jaren! En dan ook nog de geboorte van een tweeling ... goh, wist niet eens dat kabouters eieren legden ;) weer wat geleerd! Je Borkumfoto's zijn prachtig en wat een geluk met het weer hebben jullie gehad. Leuk al die mooie strandstoelen, alsof ze door een reuzenhand op het strand zijn gegooid!

Anoniem zei

Zat ik ineens 1, 2, 3 op Borkum, een naam uit een aardrijkskunderijtje.
Het is er lekker rustig, een ideale plek voor een half kerstkindje om haar verjaardag te vieren. Nog gefeliciteerd.
Het zijn mooie foto's geworden, of ik er ooit zal komen... voorlopig doe ik het maar via bloggen! Gr Jan W

Anoniem zei

mooi hoor, een geweldige dag moet het zijn geweest!!!!!

Anoniem zei

Prachtig!
Maar wat zijn er weinig mensen op het strand aanwezig!

mieke zei

Ik denk, dat als jullie een paar weken later waren gegaan, dat het dan veel drukker zou zijn geweest.
Maar nu kon je nog genieten van de rust.
Mooi hoor daar.

Anoniem zei

Heerlijk al die mooie kiekjes, das genieten.
Krijg zo zin om met de veutjes door het water te spetteren.
Lekker windje, mnnnn...

Wij staan de volgende maand een paar keer in Bergen op de Kunstmarkt, dan gaan we ook efkes naar de zee.

Dank je wel voor de leuke reaktie eneuh veel plezier in Duitsland.

dag dag, neem de tijd om te zomeren.