vrijdag 18 juli 2008

Alex


©Els

17 opmerkingen:

Anoniem zei

Schitterend portret Els ... de zwarte achtergrond, de deurpost, de kleuromzetting ... allemaal heel mooi en zijn doordringende blik ... op de een of andere manier stemt die mij wat treurig. Mooi zo'n foto die een gevoel los maakt! Fijn weekend.

Anoniem zei

Is Monique me net weer een slag voor werd gewoon naar de foto toe getrokken door de indringende blik.
Een heel mooi portret.
Bep

Anoniem zei

Mooi portret van Alex en
helemaal geslaagd in zwart/wit.
Je ontwikkeld je tot een goede portretfotograaf.

Anoniem zei

Prachtig portret, goed belicht en mooie compositie.
Knap Els ! ! !
Gr.
P-TER
@ Ben je al een beetje wakerder?

Anoniem zei

Heel mooi portret zeg! Erg goede z/w omzetting, z'n pose en blik, alles klopt!
(ben weer even helemaal bij, heb even door al je vorige logjes gebladerd en genoten!)
groetjes, Monique

Anoniem zei

Mooie portretfoto.
Door de rustige achtergrond komt hij ( Alex )mooi tot zijn recht.
SUPER!!!!!!!!!! kiek.
Fijn weekend gewenst.

Anoniem zei

heej ,alex heeft dezelfde kapper als ik ;)
groetjes en een fijn weekend
joek

Anoniem zei

Prachtige foto van Alex, die wil Erna vast aan de muur en Miek :)

curieuzeneuzemosterdpot zei

een man met persoonlijkheid!

ik schrijf net bij kruidje dat ik daarvan hou! ;-))))))

Chris zei

Oeps, nooit geweten dat ik zo'n knappe zoon heb!
Je hebt hem mooier gemaakt als ie in werkelijk is. Hihihi(jalours!!!)

Anoniem zei

een mooie man om te zien els

groetjes
klaproos

Els zei

Hahaha, iedereen heeft het over een man , terwijl ik hem nog steeds zie als mijn kleine neefje hahahahahahahahaha

Chris zei

Dat was ie vroeger, dat klopt!

Anoniem zei

Ik dacht al gelijk: "dat is toch de zoon van Mieke en Chris"? Die ogen........volgens mij zijn het de ogen van Mieke?

Mooi neefje heb je Els!!
Groetjesss,
beuzeblaadje
OT: Ook in Northorn geweest?

Anoniem zei

Mooie foto van Alex alleen ik vind hem een beetje deprimerend.
Joop Kl.

Anoniem zei

heee... hoorde al van pap dat je een foto van mij hebt geplaatst....
nou... blijkbar heb je het goede programma.... adobe photshop cs2??? haha zo mooi ben ik echt niet hoor!!!!
echt een mooie foto van mij en idd joop... kijk wel wat deprie he??? maar dat maakt ook weer de foto goed... het past wel ...
thx tante els!!! hihi

Anoniem zei

Mooie foto...
mooie man...

ja Els, een MAN !