donderdag 31 juli 2008

Bramen



©Els

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh, zijn ze al rijp! Heel mooi en smakelijk op de foto gezet, prachtige DOF!

Chris zei

Hmmmm!!!!

Anoniem zei

Braamstruik

Vlinders en bijen wijlen bij de roze bloemen.
De groene en paarse bramen zijn alleengelaten.
Zijn zij zichzelf genoeg? Missen zij niet het diepe zoemen
waarmee de bijen tot de bloesems praten?
En ’t sprakeloze, wankle evenwicht
waarmee de vlinders op haar blind gezicht
zich even nederlaten?
© M. Vasalis
Knappe foto's, ik krijg warempel zin er in te bijten!

Anoniem zei

mmmm die zien er lekker uit
(die rijpe dan hahaha)

Anoniem zei

lekkere kleine braampjes...heerlijk. mooi hoor!

Anoniem zei

hmmm
ik pluk die rijpe er af hoor!
heerlijk!
wil je mij helpen?
kijk dan even op:
http://gerardboersma.blogspot.com
en vertel hem waarom ik het schilderij van de stier moet krijgen.
liefs hartje

Anoniem zei

nemmie nemmie...
blauwe tanden en blauwtong......maar hmmmmmmmmm

Anoniem zei

hoi
ik heb ook een blogspot aangemaakt en meteen een log er op gezet
nu weet ik niet hoe ik er een volgend log op moet zetten
kun je mij vertellen hoe je dat doet?
liefs hartje

http://amy-s-wereld.blogspot.com

amy zei

ik heb ondertussen ontdekt hoe het werkt

Anoniem zei

Heerlijk Els, ben blij dat je na de dieetkeuken deze bramen neerzet voor ons. Ik kreeg geen hap meer door mijn keel en kan nu bij-eten. Oh nee, braam eten!!
Gr Jan W

Anoniem zei

Die mooie donkere bramen verdwijnen in de jam! Lekker!

LAMP (hobbyfotograaf) zei

scherp wat scherp moet zijn, mooie compositie en nog een paar dagen laten hangen dan zijn ze mooi rijp/eetbaar.. een smakelijke fotoreeks

mvg
Lamp
http://lampfotografie.blogspot.com/