donderdag 3 juli 2008

Helgoland...het eiland
























©Els

15 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat lijkt me een méér dan mooie vakantiebestemming, els. Prachtig gewoonweg, zowel wat natuur betreft als architectuur!

Anoniem zei

Ha Els...even niet bij je geweest, maar het voordeel hiervan is, dat ik lekker lang kan genieten van je Helgolandblogs.
Ik ben dol op eilanden...ik kan alleen mijn man nog steeds niet meekrijgen.
Hij denkt, dat hij er te snel uitgekeken zal raken.
Nou...ik zal hem jouw blogs wel eens even laten zien, dan MOET hij wel overstag gaan....;-))
Wat is het daar mooi en wat een prachtige kleuren zitten er in die rotspartijen.
Fijne dag.
Groetjes, Ria.

Anoniem zei

wat een superserie zeg , lekker helder en fris !!
tis dus nog steeds warm hier ;)
prachtige kleuren en zwermen vogels op de rotsen ..écht mooi !

Anoniem zei

Dat is een heel mooi eiland,
zo met die rotsachtige kust.
Mooie serie weer en het nodigt uit om daar zelf te gaan kijken.

Koen zei

Dit zijn zeer interessante logjes zeg!!! Misschien schandalig, maar ik had nog nooit van Helgoland gehoord. Ik ben naar aanleiding van uw knappe beelden meteen wat surfen naar wat meer info. Jaja, daat zie ik mij nog heen gaan, één van de volgende jaren. Hopelijk duurt deze reeks nog een tijdje!

Anoniem zei

Wat mooi is het daar ... die vrolijk gekleurde huisjes zijn zo leuk! Zouden die zo vrolijk geverfd zijn om de lange winter wat minder depressief te maken? De omgeving is prachtig woest en ligt jullie boot daar in de verte op jullie te wachten?

mieke zei

Wat een groot verschil tussen die leuke gekleurde huisjes en die woeste rotsen.

Anoniem zei

Had ik me daar toch de boot gemist heb de volgende maar genomen want wilde niks missen. 3 hele mooie series heb je neergezet het was echt genieten. Je zou inderdaad zo je spullen pakken en de boot nemen.
Bep

Anoniem zei

Mooie serie van de rotsen.
nel

Anoniem zei

I wish I was there.... but I'm not :(
Mooie sfeerbeelden.

LAMP (hobbyfotograaf) zei

de reeks over de rotsen is knap gedaan...
prachtige dieptezichten... ik heb nietgoed opgelet in de les aardrijkskunde... moet gaan opzoeken waar Helgoland zich situeert...? Het lijkt me daar een fotografisch paradijs...
groeten

Lamp
http://lampfotografie.blogspot.com/

Anoniem zei

Wat een mooie foto serie ...prachtig ook die rotsen ...is dat witte allemaal vogelpoep ?
Jullie hadden er goed helder weer bij he ....
Dat bezoek is écht wel de moeite waard geweest....
Nog een fijne avond
Groeten Sophia

Anoniem zei

prachtig hoe de rotsen daar wit zijn van...
wat een geweldig log weer
dikke kus hartje

Anoniem zei

oh wauw, wat mooi daar zeg!!! Mooie foto's. Kus Tineke

Anoniem zei

mooie bestemming.
mooi reisverslag, zo kom ik ook eens ergens. Mooi getekende rotsen voor in in het water.
genieten maar.
groetjes
ludo