dinsdag 8 juli 2008

paarden.



©Els

13 opmerkingen:

Anoniem zei

alsof ze zweven in de lucht met dat licht ;))

mieke zei

Durfde je daar wel zo dicht bij te komen?
Wassie niet bang?

Anoniem zei

Deze foto's doen me weer denken aan de paarden van Marrum, Els.
Mooi zo met dat licht.

Anoniem zei

De overbelichte achtergrond is hier perfect, maakt dat ze mooi uitkomen. Leuke serie met als favoriet voor mij de tweede!

Anoniem zei

Paarden altijd een dankbaar onderwerp.
Maar met dit helle tegenlicht een verrassend plaatje.
Ze staan er mooi op.

Gr Marrie

Anoniem zei

Ha heerlijk, dit zijn nu foto's waar ik met alle plezier naar kijk. Paarden hebben een stapje voor bij mij, het zijn prachtdieren die jij op en top vastlegde.
bedankt voor je bezoekje, zo leer ik hier een blog kennen met prachtige foto's en fotokunsten.
Las ook dat je niet zo lang geleden een jaartje ouder werd, daarop wat late verjaardagwensen en nog vele gezonde jaartje erbij.
Ik zal je ook meteen linken om je niet uit het oog te verliezen.
Gr.
P-TER

Anoniem zei

Als je bij de bovenste foto dat tikkie groen nog zou weghalen heb je een heeeeel prachtige foto .
Je hebt een eweldig moment gefliepst Els.

Anoniem zei

Leuke foto's! De tweede vind ik het mooiste door het minder harde licht! Gr Daisy

Anoniem zei

mooi hoor!!! doet me denken aan de camping...al waren dt andere paarden .

esther

Anoniem zei

De bovenste is een prachtfoto,
zo met de paardenhoofden achter elkaar.

curieuzeneuzemosterdpot zei

prachtige dieren zijn het!

de manier waarop jij ze hier weergeeft maakt ze nog prachtigerderster!

Anoniem zei

Ik houd helemaal niet van knollen, maar deze heb je mooi gekiekt Els!

Anoniem zei

Prachtig zo met dat licht het blijven altijd weer schitterende dieren he Els.

Liefs van Sary en de bengels