maandag 14 juli 2008

Emmelkamp route .........2

We gaan gewoon door en trekken ons niks aan van een beetje regen.
De bankjes slaan we over, koffie drinken doen we wel op een plek met een dak boven ons hoofd.
En dan staan er opeens 3 reeén naar ons te kijken midden op de weg. Als ik heel voorzichtig mijn toestel pak gaan ze er vandoor.








En dan zijn we vlak bij Coevorden en besluiten de kortste weg terug naar Schoonebeek te nemen. Het was effe goed doorfietsen maar voor de onweer weer lorsbarstte zaten wij gezellig achter een bakkie koffie. Jammer van het laatste stuk maar om nu weer zo nat te regenen, neeeee!


©Els

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie route zeg! Zie ze rennen, die reeen! Wat een geluk had je!

Anoniem zei

Prachtige foto's Els
En wat een bof dat die reeën op jullie pad kwamen, dat zie je natuurlijk niet zo vaak.

Anoniem zei

Wat een mooie fietsroute en dan ook nog reetjes tegenkomen! Je hebt ze goed kunnen vastleggen tijdens hun vlucht. Die laatste foto is ook zo mooi van belichting, met dank aan de dreigende lucht ;)

Anoniem zei

heb even terug gekeken ..ziet er erg mooi uit zeg , ja dat weer ...
hadden wij gisteren ook hoor ...
petje op ,petje af ;))
mooie foto's vooral van de reeën !

Anoniem zei

Ja, kijk dit is een fietstochtje!!
Niet lekker zo'n plens water op je hoofd, maar je foto's zijn daardoor wel erg mooi!

Anoniem zei

wat leuk die rennende hertjes
je hebt me nu wel helemaal aan het zingen hoor:
wie is der bang...
liefs hartje

Anoniem zei

Het eerst deel heb ik nog even bekeken en het is een hele mooie route, jammer van de regen. Het tweede deel ziet er al een stuk beter uit. Wat een geluk dat je de reeën nog kon "schieten" De laatste foto is prachtig met de dreigende lucht.

Anoniem zei

Daar heb je wel een bui voor over Els voor zoveel moois!!

Wat een verrassing he die reeën,echt een cadeautje!

liefs van Sary en de bengels

curieuzeneuzemosterdpot zei

ik heb genoten van je fietsroute, els, zowel dit log als het vorige!

ik ben blij dat ik achterop mocht en jij mij droog doorheen deze mooie streek gereden hebt! :-)

Anoniem zei

Aan de foto's te zien is het een mooie route. Komt door de naam denk ik. :-)
Ik wist van het bestaan af, maar ik heb de route nooit gefietst.