dinsdag 22 juli 2008

Een regenachtig dagje

Gistermiddag ben ik met ESTHER naar de dierentuin geweest om foto's te maken. Ik wilde weer oefenen met het maken van foto's van de vissen.
Dat was hard nodig want de keren ervoor waren de foto's allemaal mislukt omdat ik niet meer wist welke lens ik gebruikt had op mijn oefentocht met CHRIS en Mieke in de dierentuin van Osnabrúck. Het regende elke keer een beetje maar daar trokken wij ons niks van aan. De Mantelbavianen ook niet zo te zien, want die hebben schuilplaatsen zat.


Na de regenbui is het tijd voor verenpoetsen.

En wij hebben het water maar eens opgezocht.




©Els

12 opmerkingen:

Anoniem zei

het lekkerste voor het laatst....
wat een schitterende foto!!!!
als ik een hoedje had....
een dikke tien!!!!!

je mag ff naast je schoenen gaan lopen ;)
groetjes , joek

Anoniem zei

Wat een stortbui zeg ... en die bavianen blijven gewoon stoicijns op hun plek zitten, rare beesten! :) Tja, die vissenfoto's ... volgens mijn ben je zelf in het aquarium gekropen want ze zijn schitterend. Geen reflecties e.d. te zien, knap gedaan, ziet er echt prachtig uit.

Chris zei

Wat een regen zeg!Maar wel goed voor de vissen! Staan ze tenminste niet droog! LOL
De vissenfoto's zijn mooi Els!
Is de ruit extra zo mooi schoon gemaakt of ziet het in Emmen altijd zo uit?
En geen krasje op de ruiten te zien.

OT.
Morgen plaats ik een paar vissen uit Osnabrück!

Anoniem zei

Prachtig Els...vooral de vissen.
Die bavianen houden dus wel van een flinke douche???
Nou...ik heb het liever droog hoor.
Wel zo makkelijk bij het caravan pakken, haha.
Tot over een paar weken.
Groetjes, Ria.

Anoniem zei

Je ging voor de vissen en die heb je mooi gekiekt, maar toch geniet ik het meest van de bavianen in de stromende regen.

Anoniem zei

Prachtig gelukt die vissen. Daar heb ik ook nog problemen mee.
De poetsfoto's zijn heel mooi en die bavianen heel nat!!
Gr Jan W

Anoniem zei

de visjes zijn goed gelukt!!! ene...mijn jas en broek zijn weer droog hoor. haha

we gaan snel weer een keertje op foto expeditie.

Anoniem zei

Leuk om te zien, dat de regen foto’s ook geweldig kunnen zijn.
Na elke regenbui maar weer poetsen hihihihihihi lollig om te zien.
Nou je laat nu wel zien dat de foto’s van je visies geweldig zijn geworden.
De twee laatste foto’s zijn toppers!!!!!!!!!!
Helemaal geen weerspiegeling in het glas te zien, en mooi scherp.
Dit zijn BEAUTY’S!!!!!!!!!!!!!!!

Anoniem zei

Je vis-foto's zijn in ieder geval gelukt! Mooi om te zien en het waterballet van de bavianen kan ik ook erg waarderen.

Anoniem zei

Nou die vissen zijn nu super gelukt hoor! Prachtig.
En die gekke apen, in de stromende regen :)

Anoniem zei

't Is je weer super goed gelukt!
En ach, een buitje meer of minder, daar worden we toch niet meer anders van...;-)

Anoniem zei

Hallo Els,

Kom toevallig op je log en zie deze prachtige pelikaan opname.
Prachtig scherp ook in de vergroting en een geweldige doortekening van het verenkleed.
Mijn complimenten deze opname is heel goed belicht.

Gr. Martien