maandag 21 juli 2008

Lief bekkie

klik hier
©Els

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel wijs! ;-)

Anoniem zei

Het lijkt een heel kleine soort? Ziet er echt schattig uit, vooral dat oranje snaveltje ... net een worteltje! ;)

Anoniem zei

oooo wat een beauty!
geweldig!
ga zo ff bij chris kijken :)

Anoniem zei

Eigenlijk heb ik bij Chris al gezegd wat ik er van vind.

Maar deze heeft onmiskenbaar een hoog knuffelgehalte :-)

Anoniem zei

Ziet er zeker knuffelig uit....heb ik niet vaak bij een uil...komt dus door je leuke foto :-)

Anoniem zei

ja...das zeker een lief bekkie.

Anoniem zei

Ondanks de rasterdraad een heel toffe foto. Knap werk.

Anoniem zei

Ooooohh wat lief!!!!!!!
Als ik dit zie, ben ik gelijk verliefd love love love.
Maar wel jammer dat ze achter het gaas moeten leven.
Ik hoop dan dat ze een mooiere verblijf krijgen,
met heelveel ruimte en zo natuurlijk mogelijk kunnen leven.
Een beauty!!!!!!!!

Anoniem zei

Mooie foto, kleuren passen heel goed bij elkaar. Gr JanW
OT. Kan ik je ook tegenkomen op mijnzoo.nl??

esther zei

leuke foto...wel jammer van het gaaswerk.

Anoniem zei

ik houd het even op een bosuil
maar dat oranje snaveltje???????
of zou hij net worteltjes.....

Anoniem zei

Ze hebben van die mooie ronde koppies, om te aaien.
Probeer het maar niet, want de snavel liegt er niet om.

Anoniem zei

Och, wat een koppie! Prachtige foto, je zou er zo verliefd op worden!

Anoniem zei

Knap gevangen - al is het dan virtueel, Els! Wat een mooie vogel, die heeft wel een héél hoge aaibaarheidsfactor hé?

Een uil roept,
en nog een,
verder weg.
© Kwaad